Με τον μεταφραστή Πάνο Γεράκη γνωρίζουμε τον Αργεντίνο θεατρικό συγγραφέα Ντανιέλ Νταλμαρόνι μέσα από τα δύο του θεατρικά έργα Γκάνγκστερ και “Καθάρισα” έναν τύπο που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις ΦΡΜΚ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από τις πρώτες σελίδες του βιβλίου, είναι φανερό πως αυτό δεν αποτελεί ένα απλό πολεμικό ημερολόγιο, ούτε μια “αντικειμενική” δημοσιογραφική ανταπόκριση.
Θεατρικό πλαίσιο που ενσωματώνει την θεατρική παρουσία του ηθοποιού στο μοτίβο της σύγχρονης ζωής.
Μια σύντομη βουτιά στην κίνηση και τον ομαδικό αυτοσχεδιασμό με την καθοδήγηση της χορογράφου Θάλειας Δήτσα από την πρακτική της Σώμα Τοπίο.
Με την Μαρία Αθανασιάδου συζητάμε για την Αλαΐδε Βεντούρα Μεδίνα και το έργο της Ραγισμένοι που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Carnivora.
Η βία στο ποδόσφαιρο, η οπαδική βία, είναι εν σμικρώ εξεικόνιση της βίας που εμφιλοχωρεί στην κοινωνία. Κανείς δεν γεννιέται βίαιος, γίνεται.
Όπου σήμερα γνωρίζουμε τη ζωή και το έργο του Ουίλλιαμ Φώκνερ.Ταξιδεύουμε στην φανταστική πολιτεία Γιοκναπατάουφα και μαθαίνουμε το έθιμο της ταφής του αρχηγού μιας φυλής αυτοχθόνων!
Ψηλαφούμε το λογοτεχνικό σύμπαν του Σαντιάγο Ρονκαλίολο. Ο λόγος για τα Αλλά Ρήσαι Ημάς από του Πονηρού και την Ντροπή.
Στην στήλη της εκπομπής Απόπειρες Φωτός με την Μάγδα Κόρπη συζητάμε για την Beat Generation και τον φωτογράφο Ζαν Φρανσουά Μπονόμ.
Αν στα ζώα τούτο το σχήμα είναι λειτουργικό και απαραίτητο, δυστυχώς, πολύ δυστυχώς επικρατεί ακόμα σήμερα καθολικά στις κοινωνίες μας. Είναι τραγική η αδυναμία του ανθρώπου να απαλλαγεί από τις κυριολεκτικά ζωώδεις καθηλώσεις των φυλετικών και εξουσιαστικών ρόλων,
Η Μικρή Ιστορία του Μεγάλου Θεάτρου και Στον Λαβύρινθο – ο Θεόδωρος Τερζόπουλος συναντά τον Χάινερ Μίλλερ.
Παρουσίαση της ποιητικής συλλογής Ημερολόγια Καταστρώματος (εκδ. Σαιξπηρικόν) του Χρήστου Σπυρόπουλου.
Όπου σήμερα, θα μας απασχολήσει ξανά η ιδιάζουσα προσωπικότητα του Πάκο Ιγκνάσιο Τάιμπο 2 και το νεοεκδοθέν έργο του Μια Εύκολη Υπόθεση.
Γνωρίζουμε τον αποσυνάγωγο συγγραφέα της απομάγευσης και συζητάμε για την νουβέλα του Το Πηγάδι
Όπου σήμερα παρακολουθούμε έντεκα οργισμένες γυναίκες να κλοτσάνε μια μπάλα σε καιρό πολέμου.
Γονατισμένος στο χορτάρι, σαν ένας πεσμένος πυγμάχος, σκεφτόταν μόνο πώς να δραπετεύσει από εκεί.