Όπου σήμερα, παρέα με τον Μι Δέλτα συζητάμε για τον Τερματοφύλακα Γιατρό αλλά και για την ιστορία των ποδοσφαιρικών κόμικ που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μικρός Ήρως.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπου σήμερα, συζητάμε για τη Βραζιλιάνικη λογοτεχνία και παρατηρούμε τους πρώτους Βραζιλιάνους συγγραφείς που έχουν κάτι να μας πουν! Απομνημονεύματα του Άιρες, του Ματσάδο ντε Ασίς!
Ο Σάββας Στρούμπος:Ομάδα Σημείο Μηδέν, ο Γλάρος του Τσέχωφ καθώς και το Θεατρικό Εργαστήρι.
Με τον εκδότη Σωτήρη Αλεξάνδρου συζητάμε για το χρονικό του οπαδικού κινήματος και Το Φαινόμενο των ULTRAS στην Ιταλία.
Εμπνευσμένο από τη Νίκη, τη θεά της ελληνικής μυθολογίας που προσωποποιούσε την νίκη, το Ζιλ Ριμέ ήταν το έπαθλο για την νικήτρια χώρα του παγκοσμίου κυπέλλου. Η ιστορία αυτή είναι γεμάτη με ίντριγκα,
Nέους τρόπους αφήγησης για την καλλιέργεια της μνήμης, με στόχο την έξοδο από την πολύμορφη δικτατορία του σημερινού μεσαίωνα.
Τα ποιήματα “Καραβάνι” και “Οι κουρτίνες” από την υπό έκδοση ποιητική συλλογή Όλα μ’ αρέσουν, της Ιφιγένειας Ντούμη, εκδόσεις Καστανιώτη.
Όπου σήμερα, κάνουμε ένα ταξίδι στο Μεξικό και με τη βοήθεια του συγγραφέα και εκδότη Στάθη Ιντζέ, γνωρίζουμε τους Καταδικασμένους του Μαριάνο Ασουέλα.
Με τον μεταφραστή Λευτέρη Μακεδόνα συζητάμε για τον Φερνάντο Βαγιέχο και το έργο του Ο γκρεμός.
Με Φώτη Τερζάκη γνωρίζουμε τον Βίκτωρ Τέρνερ και το έργο του Από την Τελετουργία στο Θέατρο.
Εγώ θα πρότεινα να δούμε το βιβλίο “Μέσα στην ομίχλη” σαν μια πρώτη απάντηση στην ερώτηση “Τι απέγιναν όλοι εκείνοι οι αναρχικοί που πολέμησαν στην Ισπανία το ‘36;”.
Ηλίας Πετρόπουλος. Πνεύμα ανήσυχο και ερευνητικό, πολέμιος των ακαδημαϊκών και του κατεστημένου, ο Ηλίας Πετρόπουλος ήταν ο πρώτος λαογράφος στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με το περιθώριο.
ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΜΕΣΩΣ. ΜΗ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕTE.
Στην στήλη της εκπομπής Απόπειρες Φωτός με την Μάγδα Κόρπη συζητάμε για τον Άρη Αλεξάνδρου και τον Αργύρη Χιόνη.
Τόσο το Ξεφάντωμα στην Κόλαση όσο και το Εσκοριάλ, συνδυάζουν την ένταση του θεατρικού διαλόγου, το βάθος του φιλοσοφικού στοχασμού και τη σκοτεινή κωμικότητα.
Κάποιο δημοσίευμα πριν πολλά χρόνια, χαρακτήριζε τον Άιρα ως έναν συγγραφέα που γράφει χωρίς να κάνει θόρυβο. Ήταν μια μεγάλη αλήθεια.