Όπου σήμερα με τον μεταφραστή Λευτέρη Μακεδόνα συζητάμε για τον Φερνάντο Βαγιέχο και το έργο του Ο γκρεμός που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Νησίδες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την Μαρία Αθανασιάδου συζητάμε για την Αλαΐδε Βεντούρα Μεδίνα και το έργο της Ραγισμένοι που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Carnivora.
Ένα σύντομο διήγημα βασισμένο σ’ ένα αυτοβιογραφικό στιγμιότυπο, καταρχήν… Καταλαβαίνει όμως κανείς γρήγορα ότι διαβάζει ένα διήγημα με αξία δοκιμίου, για να το πούμε έτσι.
Με τον Μι Δέλτα συζητάμε για τον Τερματοφύλακα Γιατρό και για την ιστορία των ποδοσφαιρικών κόμικ που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μικρός Ήρως.
Η δολοφονία της Μπέρτα Κάσερες στην Ονδούρα, στις 2 Μαρτίου του 2016 έκανε το γύρο του κόσμου.
Συναντάμε ξανά τον συγγραφέα Μι Δέλτα και συζητάμε για το τελευταίο του βιβλίο με τίτλο ΠΑΚΕΤΟ!.
Ο Σιμόν Μπολίβαρ είναι αναμφισβήτητα ο μεγάλος ελευθερωτής της Νότιας Αμερικής από την Ισπανική αυτοκρατορία. Υπήρξε επίσης ένας σπουδαίος πολιτικός άνδρας και στοχαστής. Η σχετικά σύντομη ζωή του ήταν συναρπαστική.
Όπου σήμερα, ιχνηλατούμε τις επαφές αυτών που μας λένε ένας Παπαδόπουλος μας χρειάζεται ή μια χούντα θα μας σώσει,με τη βοήθεια του δημοσιογράφου Διονύση Ελευθεράτου καταλήγουμε στα . . . λαμόγια στο χακί.
Όπου σήμερα, παρέα με τον γαϊδαράκο Πλατέρο ταξιδεύουμε ως το Μογέρ της Ισπανίας!
Στον δυτικό πολιτισμό υπάρχουν έργα θεμελιώδους σημασίας μεταφρασμένα από άλλες γλώσσες που έχουν ασκήσει μεγάλη επιρροή!
Χρίστος Χαραλαμπόπουλος: Καλή δύναμη σε όλους εκτός φυσικά των καθαρμάτων. Περιοδικό HUMBA! – 1st round
Oι αναμνήσεις θα διαμορφώσουν το έργο του. Επηρεασμένος από τα παιδικά του βιώματα, ο Λίμα Μπαρρέτου ανέπτυξε μια ξεχωριστή προσέγγιση στην δημοσιογραφία.
Η Ιφιγένεια Ντούμη διαβάζει ποιήματά της
HUMBA Magazine (#39) – Diego Armando Maradona. Τεύχος των 120 σελίδων αφιερωμένο στον D10S
Ο Φουέντες, λόγου χάρη, ήταν Μεξικανός μέχρι το μεδούλι των κοκάλων του, αλλά και πολυταξιδεμένος και κοσμοπολίτης.Τα Κρυστάλλινα Σύνορα, σπονδυλωτό μυθιστόρημα σε εννέα διηγήματα, προσεγγίζουν τα σύνορα Μεξικού-ΗΠΑ υπό διαφορετικά πρίσματα, τα οποία μετακινούνται εκατέρωθεν της γραμμής.
Μεταφερόμαστε στα χρόνια της Γαλλικής Επανάστασης και της Παρισινής Κομμούνας και σκιαγραφούμε το πορτρέτο του Καμίγ Ντεμουλέν!