 
		Όπου σήμερα, με την μεταφράστρια Χριστίνα Φιλήμονος χανόμαστε σε βιβλιοθήκες ψάχνοντας να βρούμε το Άγριο Βιβλίο του Χουάν Βιγιόρο από τις εκδόσεις Carnivora.
Όπου σήμερα, με την μεταφράστρια Χριστίνα Φιλήμονος χανόμαστε σε βιβλιοθήκες ψάχνοντας να βρούμε το Άγριο Βιβλίο του Χουάν Βιγιόρο από τις εκδόσεις Carnivora.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στην Αμερική και γνωρίζουμε δυο σπουδαίες προσωπικότητες των αμερικάνικων γραμμάτων. Την Σάρλοτ Πέρκινς Γκίλμαν και τον Κλοντ ΜακΚέι.
Παρουσίαση βιβλίου: “Ιστορία και Ανθολόγιο κειμένων της Σύγχρονης Ισπανικής Λογοτεχνίας [20ός αιώνας]” του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου
Η μνήμη διασώζει αλλά και καταδικάζει. Διασώζει τις φωτεινές στιγμές αλλά και τις μαύρες ώρες της ανθρώπινης ύπαρξης, λειτουργεί πότε σωτήρια και πότε καταδικαστικά.
Συνεχίζει ακούραστα τη βρώμικη δουλειά τού ευνουχισμού, καταστέλλοντας, βασανίζοντας και διχάζοντας τα σώματά μας·
H σχέση του θεατρικού έργου με την ηθική μέσα από τις πράξεις των ηρώων στους Βρικόλακες.
Το Μινόρε του Θανάτου. Ξαναγράφουμε την ιστορία. Η ιστορία όπως θα θέλαμε να είναι!
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στην Αργεντινή και γνωρίζουμε μια σπουδαία λογοτεχνική φωνή, την Κλαούδια Πινιέιρο!Από τις εκδόσεις Carnivora διαβάζουμε το πρώτο της βιβλίο που κυκλοφόρησε στα ελληνικά το,«η Ελένα Ξέρει».
Με την Μαρία Αθανασιάδου συζητάμε για την Αλαΐδε Βεντούρα Μεδίνα και το έργο της Ραγισμένοι που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Carnivora.
Ο κόσμος της Παλαιστίνης αυτή τη στιγμή βιώνει μιαν ανατριχιαστική γενοκτονία, ένα πραγματικό ολοκαύτωμα, που όμοιό του δεν είχαμε δει από τα χρόνια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου.
Όπου σήμερα, παρέα με τον γαϊδαράκο Πλατέρο ταξιδεύουμε ως το Μογέρ της Ισπανίας!
Με την Αθηνά Ψυλλιά συζητάμε για τον Ραντουάν Νασσάρ και τα έργα του αρχαία καλλιέργεια και ένα ποτήρι οργή.
Γνωρίζουμε τον συγγραφέα Ζάουμε Καμπρέ, και αφουγκραζόμαστε τις Φωνές του Ποταμού Παμάνο, ενός εμβληματικού βιβλίου για την εποχή που συζητάμε!
Η ανθρωπολογία, μιλούσε ακριβώς για πραγμάτωση της ανθρώπινης «ουσίας», κάτι το οποίο παρέμενε εγκλωβισμένο στο ιστορικό κέλυφος της «αλλοτρίωσης».
Αναρωτιόμαστε γιατί οι κοινωνικές επιστήμες όλο και πιο φανερά σκύβουν το κεφάλι τους και επικεντρώνουν τη ματιά τους σε αυτό.
Χωρίς να υπερβάλλουμε θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Φελίξ Φενεόν ενσάρκωσε την πεμπτουσία του δανδισμού και αποτέλεσε πρότυπο διανοούμενου που έζησε κατά την περίοδο του fin-de-siècle.

