Με τον ποιητή και μεταφραστή Κώστα Βραχνό γνωρίζουμε τον Μεξικανό συγγραφέα Χουάν Χοσέ Αρρεόλα και το έργο του Ζωολόγιο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Loggia.
Με τον ποιητή και μεταφραστή Κώστα Βραχνό γνωρίζουμε τον Μεξικανό συγγραφέα Χουάν Χοσέ Αρρεόλα και το έργο του Ζωολόγιο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Loggia.
Ο Γκαλδός εγκαινίασε το σύγχρονο ισπανικό μυθιστόρημα, συνδυάζοντας τη μυθοπλασία με τα ιστορικά γεγονότα, κάτι που έκανε στην πλειονότητα των έργων.
Mε τον Μανώλη Πιμπλή συζητάμε για τον Ερίκ Βϋιγιάρ και το έργο του Μια αξιοπρεπής έξοδος.
Με τον συγγραφέα Φώτη Τερζάκη συζητάμε για τον Φρόυντ και την Φροϋδική κληρονομιά.
Με την Εύη Μαυρομάτη συζητάμε για το θεατρικό της έργο Το όνειρο του Οιδίποδα που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σααιξπηρικόν.
Η μεταφράστρια Ισμήνη Κανσή αποχαιρετά τον Eduardo Galeano, ένα χρόνο μετά τον θάνατό του, με μια επιστολή της προς αυτόν. Διαβάζει η Αγγελική Τσάκωνα.
Όπου σήμερα, είμαστε καλεσμένοι σε Προσκλητήριο Ηρώων, παίρνουμε μέρος στη Συνομωσία της Μογγολίας και μαθαίνουμε πως μπορεί να γίνει θεατρική παράσταση ένα Φυλαχτό.
Έτσι, το τεράστιο εγχείρημα της κουβανικής επανάστασης να συμβάλει στον αγώνα κατά της αποικιοκρατίας στην Αφρική δεν ήταν πολύ γνωστή. Οι αποικιακές δυνάμεις στη Δυτική Ευρώπη και οι ιμπεριαλιστές της Βόρειας Αμερικής σίγουρα δεν επρόκειτο να μιλήσουν γι’ αυτό.
Τι έκπληξη κι αυτή! Μα ποιος είναι ο Ραλφ Ρότμαν; Πως και δεν έχει μεταφραστεί μέχρι τώρα κανένα άλλο έργο του στα ελληνικά;
Η κουλτούρα του εργαστηρίου, είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι συλλογή εμπειριών και μια αέναη έρευνα.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στην Νικαράγουα και μαθαίνουμε γιατί ο Τονγκολέλε δεν ήξερε να χορεύει.
Όπου σήμερα, γνωρίσουμε τη working class των σύγχρονων σκλάβων. Γνωρίζουμε τους ανέστιους και ανέγγιχτους του Λονδίνου αλλά και τα 108 Μέτρα του Αλμπέρτο Προυνέτι.
Όπου σήμερα ταξιδεύουμε στην Βραζιλία και συγκεκριμένα στους υγρούς και σκληρούς δρόμους του Ρίο.Ανακαλύπτουμε την συλλογή διηγημάτων Κι έτσι τότε εγώ απόμεινα δίχως το παιδί εκείνο.
Κάθε στοιχείο έχει μια έντονη συμβολική αξία που προκαλεί τον θεατή να σκεφτεί σε βάθος για τα θέματα που θίγονται, όπως η ανθρώπινη ύπαρξη, ο χρόνος, η αλήθεια και η πραγματικότητα.
Η Μικρή Ιστορία του Μεγάλου Θεάτρου και Στον Λαβύρινθο – ο Θεόδωρος Τερζόπουλος συναντά τον Χάινερ Μίλλερ.
Ο αθλητισμός είναι από τα ωραία “δεύτερα πράγματα” στη ζωή, μετά το δικαίωμα στην εργασία, την Παιδεία, την Υγεία και όλα αυτά σε ένα δημοκρατικό περιβάλλον – αναγκαία η επισήμανση γιατί ο αθλητισμός επιχειρήθηκε να γίνει εργαλείο στα χέρια δικτατόρων που είχαν κατανοήσει την εμβέλειά του

