Με τον ποιητή και μεταφραστή Κώστα Βραχνό γνωρίζουμε τον Μεξικανό συγγραφέα Χουάν Χοσέ Αρρεόλα και το έργο του Ζωολόγιο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Loggia.
Με τον ποιητή και μεταφραστή Κώστα Βραχνό γνωρίζουμε τον Μεξικανό συγγραφέα Χουάν Χοσέ Αρρεόλα και το έργο του Ζωολόγιο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Loggia.
Με τον Νίκο Πρατσίνη γνωρίζουμε τον Σοέιρου Περέιρα Γκόμες και το έργο του Esteiros.
Όπου σήμερα, παίρνουμε το τρένο από τη Μόσχα και φτάνουμε στο Βλαδιβοστόκ. Και αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν το τρένο από το Μπουένος Άιρες να έχει τερματικό σταθμό τη Μαδρίτη!
ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΑΜΕΣΩΣ. ΜΗ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕTE.
Γνωρίζουμε τον συγγραφέα Αναξίμανδρο Σόιτσερ (κατά κόσμο Νίκο Παναγιώτου) και διαβάζουμε την πρώτη του συγγραφική απόπειρα ο Γιος του Τροτσκιστή.
Το Μινόρε του Θανάτου. Ξαναγράφουμε την ιστορία. Η ιστορία όπως θα θέλαμε να είναι!
Όπου σήμερα, ακτινογραφούμε το παιχνίδι που μας αρέσει. Επιχειρούμε να κάνουμε μια ανατομία στο λαοφιλέστερο των αθλημάτων, το ποδόσφαιρο. Αλλά και των ποδοσφαιρικών παθών που γεννάει.
Ταξιδεύουμε στην Κολομβία μια χώρα όπου σύμφωνα με τον ίδιο εκτελεί καθημερινά τους φτωχούς!
Όπου σήμερα αποφασίσαμε να δούμε τον Κόσμο Ανάποδα μέσα από τα μάτια του Eduardo Galeano!Στο Πρώτο Μέρος η Αγγελική Τσάκωνα υπεύθυνη επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του Εκδοτικού Οργανισμού “ΠΑΠΥΡΟΣ” θα μας μιλήσει για το σύνολο του έργου του αλλά και για άγνωστες πτυχές της ζωής του!
Με τον Ήρκο Αποστολίδη συζητάμε για τον Ερρίκο Ίψεν για το σύνολο του έργου του.
Μεταφερόμαστε στα παιδικά της χρόνια στη Γαλλία και μαθαίνουμε πως ένα νεαρό κορίτσι αποπειράται να κάνει έκτρωση όταν αυτή είναι παράνομη!
To σύγχρονο κοινωνικό δράμα θα είναι ελληνικό, επειδή αντιμετωπίζει τον άνθρωπο σαν συλλογικό κοινωνικό ζώο.
Χρίστος Χαραλαμπόπουλος: Καλή δύναμη σε όλους εκτός φυσικά των καθαρμάτων. Περιοδικό HUMBA! – 1st round
Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, μέσα από τον προσωπικό του γυμναστή Φερνάντο Σινιορίνι.
Η θεατρική μετάφραση έχει τους δικούς της κανόνες. Θέλει λόγο ρέοντα, να μην βάζεις τρικλοποδιές στον ηθοποιό.
Τα έργα του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα παραμένουν θεμέλια του σύγχρονου ισπανικού θεάτρου

