Scroll Top
ABOUT
favicon4

Για όσους τόλμησαν να ανοίξουν τα φτερά τους, για αυτούς που χάραξαν δρόμους και κόντρα στο ρεύμα πήραν την πιο Extreme διαδρομή.

Για όσους δεν άντεξαν αλλά και για εμάς που πιαστήκαμε με τα νύχια από τον αέρα.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΜΠΑΚΗΣ

Γεννήθηκα στο Ηράκλειο το 1985. Σπούδασα Πολιτικός Μηχανικός στη Σχολή Τεχνολογικών εφαρμογών του Α.Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου Κρήτης. Την περίοδο 2015-2018 ήμουν μουσικός παραγωγός της εκπομπής «Μνήμη της Πέτρας» στο Κόκκινο Κρήτης 88,4 fm, μια διαδρομή για την ιστορία της μουσικής παράδοσης της Κρήτης ανά τους αιώνες.

Από το 2006 και έπειτα ξεκινά η τριβή, η κατάρτιση, η σπουδή και μελέτη πάνω στην τέχνη του θεάτρου με συμμετοχές σε παραστάσεις, σεμινάρια και εργαστήρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ενδεικτικά: σεμινάρια υποκριτικής με τους ηθοποιούς Μαρία Σαριτσάμη και Αντώνη Διαμαντή, τον Πολωνό ηθοποιό Πσέμισλαβ Βασιλκόβσκι του κέντρου έρευνας Γέρζυ Γκροτόφσκι και Τόμας Ρίτσαρντς, την Ρομπέρτα Καρέρι και Τοργκέιρ Μπετάζ του θεάτρου ODIN (Δανία), με την Πολωνέζα ηθοποιό Ρένα Μιρέτσκα του θεατρικού εργαστηρίου του Γέρζυ Γκροτόφσκι, με την ηθοποιό Ιζαμπέλα Ούμπεντα του θεάτρου ODIN(Δανία). Master Class σεμινάριο με τους Eugenio Barba και Julia Varley.

Θεατρική Ζωή

Ενδεικτικά: «Ορχήστρα» του Ζαν Ανουίγ ~ «Φαύστα» του Μπόστ ~ «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ένα γλάρο να πετά» του Λουίς Σεπούλβεδα ~ «Οι Δούλες» του Ζαν Ζενέ ~ «Η φαρμα των Ζώων» του George Orwell ~ «Γέρμα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα ~ «Τα όργανα και τα τούμπανα» ~ «Ασκητική» του Νίκου Καζαντζάκη.

Συμμετοχή στις εργασίες του κλινικού σεμιναρίου της Νέας Λακανικής Σχολής, «Οι ψυχώσεις στην τέχνη και στη ζωή».

Δημιουργία, συντονισμός και καλλιτεχνική επιμέλεια του θεατρικού εργαστηρίου Άδειος Χώρος.

Από το 2019 και έπειτα το πάθος για έρευνα και πειραματισμό, γίνεται αφορμή για το Extreme Ways!

Και κάποιες απαραίτητες υποσημειώσεις!

  1. Δεν είμαι «κριτικός λογοτεχνίας» ή «βιβλιοκριτικός», άρα ούτε και το ExtremeWays.gr αποτελεί ιστοσελίδα λογοτεχνικής κριτικής. Θα προτιμούσα τον όρο «παρουσίαση» αν δεν είχε συνδεθεί κυρίως με σύντομα ή γενικά ή πρόχειρα ή απλώς ενημερωτικά κείμενα περί βιβλίων. Ας ορίσουμε λοιπόν τη δουλειά μου ως συναισθηματική έκφραση μιας απόλυτα προσωπικής πρόσληψης του εκάστοτε έργου. Στο ExtremeWays.gr συζητάμε ως επί το πλείστον με τους δημιουργούς των έργων καθώς και με εκείνους που ενεπλάκησαν στην δημιουργική διαδικασία.  Γι’ αυτό και σπάνια θα διαβάσει κανείς κάποια αρνητική παρουσίαση. Η προσωπική μου θέση είναι πως ο χρόνος μας είναι ελάχιστος για να σπαταληθεί σε βιβλίο που δεν μας ελκύει. Όταν λοιπόν ένα βιβλίο δεν με ελκύει προτιμώ να το αφήσω στην άκρη και να πάω στο επόμενο – αρνητική κριτική/παρουσίαση δεν μπορεί να υπάρξει σε μισοδιαβασμένο βιβλίο.
  2. Το ExtremeWays.gr με χαρά δέχεται από συγγραφείς κάποιο βιβλίο που έχουν εκδώσει, τόσο για το ενδεχόμενο της «παρουσίασής» του, όσο και για χρήση του σε θεματικές και αφιερώματα που ετοιμάζονται όσον αφορά τις στήλες «ΘΕΑΤΡΟ ΑΔΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ», «PODCAST», «ΚΕΙΜΕΝΑ», «ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ», «TV», «STORIES ABOUT FOOTBALL». Όμως για κανένα από τα παραπάνω δεν μπορεί να δεσμευτεί. Είναι αδύνατον να υπάρξει δέσμευση για παρουσίαση, για πάρα πολλούς λόγους. Συνεπώς οιοσδήποτε επιθυμεί να στείλει το βιβλίο του υπό τον όρο της παρουσίασής του ας μην το κάνει.
  3. Το Extreme Ways  δίνει την δυνατότητα σε οποιοδήποτε να εκφράσει τις απόψεις του εφόσον εκείνες δεν παρεκκλίνουν από το ύφος της θεματολογίας, δεν είναι ρατσιστικές, ομοφοβικές, φασιστικές και δεν προβάλουν πατριαρχικά πρότυπα.