Όπου σήμερα, συζητάμε με την μεταφράστρια Θεώνη Κάμπρα για τον Λουίς Σεπούλβεδα και την συλλογή ποιημάτων του ΣΥΓΓΝΩΜΗ . . . ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ; που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Opera.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Μαραντόνα έκανε αυτή την τέχνη στο ανώτερο επίπεδο. Ήταν ένας πραγματικός αρτίστας! Φεύγοντας ο Μαραντόνα από τη ζωή, το ποδόσφαιρο μένει ορφανό.
Mε τον Γιάννη Ιωαννίδη, συζητάμε για τον Γκάρι Λίνεκερ και το βιβλίο του 50 Φορές που το ποδόσφαιρο άλλαξε τον κόσμο.
Όπου σήμερα, είμαστε καλεσμένοι σε Προσκλητήριο Ηρώων, παίρνουμε μέρος στη Συνομωσία της Μογγολίας και μαθαίνουμε πως μπορεί να γίνει θεατρική παράσταση ένα Φυλαχτό.
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε το λογοτεχνικό σύμπαν της Μαρία Ζουντίτ ντε Καρβάλιο.
Όπου σήμερα, θα περιπλανηθούμε στα Σπίτια της Αμαρτίας. Βούρλα, Τρούμπα, Πειραιάς, Βαρδάρης. Έρευνα με Γαλλίδες πόρνες.
Αποχαιρετάμε τον βρώμικο και αμαρτωλό Θεό, υποτιτλίζοντας στα ελληνικά δύο πολύ σύντομα βίντεο που λένε πολλά για τον χαρακτήρα και το ταλέντο του.
Παίρνουμε το ρίσκο να μπούμε στα Άδεια Σπίτια της Μπρέντα Ναβάρο σε μια εποχή που δεν υπάρχει χώρος για χλιαρότητα, συμφώνα με τον Γιούρι Ερέρα!
Η ιστορία της ισπανικής επανάστασης όπως τη διηγούνται 30 πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριές της.
Όπου σήμερα, κάνουμε μια βουτιά στο λογοτεχνικό κόσμο του Οντζάκι και στη σκληρή πραγματικότητα της Αγκόλας.
Όπου σήμερα, ιχνηλατούμε τις επαφές αυτών που μας λένε ένας Παπαδόπουλος μας χρειάζεται ή μια χούντα θα μας σώσει,με τη βοήθεια του δημοσιογράφου Διονύση Ελευθεράτου καταλήγουμε στα . . . λαμόγια στο χακί.
Ένα Romancero για τον Ντουρούτι από τον Τσίτσο.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στη Χιλή σε μια όχι και τόσο τυπική Λατινοαμερικάνικη χώρα που το 1970 αποφάσισε να πάρει την ιστορία στα χέρια της.
Ενώ βρισκόταν φυλακισμένος στο Σαν Κουέντιν την περίοδο 1975-1977, οργάνωσε την πρώτη εθνική καμπάνια στις φυλακές για την κατάθεση υπομνήματος στα Ηνωμένα Έθνη.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στο μακρινό 1913 για να γνωρίσουμε τη μορφή του συνδικαλιστή Λούις Τίκας.
Στη συλλογή αυτή, περιλαμβάνονται 22 κείμενα, τα οποία γράφτηκαν σε διάφορες περιόδους και για διαφορετικούς σκοπούς. Καλύπτουν όμως, σε μεγάλο βαθμό, το έργο του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ.