Το έργο είναι σκοτεινό και απαισιόδοξο. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό μιας και αφορά τη ζωή αυτών των γυναικών.
Δεκέμβρης 2019
Το έργο είναι σκοτεινό και απαισιόδοξο. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό μιας και αφορά τη ζωή αυτών των γυναικών.
Δεκέμβρης 2019
Επέλεξα να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι στο μαγικό κόσμο των βιβλιοπωλείων από το Φωτόδεντρο όχι τυχαία αφού από εκεί αγόρασα το πρώτο μου βιβλίο!Ανηφορίσαμε λοιπόν από την πλατεία Κοραή και βρήκαμε το Φωτόδεντρο όπου εκεί μας περίμενε ο Μανόλης Δραμουντάνης, γεμάτος όρεξη, χαρά, καυστικό χιούμορ και φυσικά αγάπη για το Βιβλίο! Σας δίνουμε λοιπόν μια γεύση από την συζήτηση που ακολούθησε!
Με αφορμή το νέο βιβλίο του Δημήτρη Καλτσώνη* “Το Κράτος στην Κίνα 1949-2019” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Τόπος πραγματοποιήσαμε μια συζήτηση για την πορεία της Κίνας στο πέρας των 70 ετών!
Το βιβλίο αναφέρεται σε αυτήν που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε ως τη «χρυσή εποχή» του χουλιγκανισμού, δηλαδή τις δεκαετίες του ’60, του ’70 και του ’80, πριν τις κατασταλτικές επιχειρήσεις της αστυνομίας και την «έκθεση Τέιλορ»
Συζήτηση με την Ευαγγελία Stead-Δασκαλοπούλου με αφορμή την μετάφρασή της στο έργο, Αρχαιολογία του Αμπντελφαττάχ Κιλιτό που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αντίποδες.
Η τέχνη αυτών των ηθοποιών ριζώνει στην ίδια την προσωπική βιογραφία τους, μεταφέροντας χυμούς ζωτικούς εκατέρωθεν.
Συζήτηση με την Τιτίκα Δημητρούλια με αφορμή το έργο του SantiagoH. Amigorena,Τα Τελευταία μου Λόγια (του οποίου πραγματοποίησε την μετάφραση) που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg και στην εκπληκτική σειρά Aldina.
Η θεατρική μετάφραση έχει τους δικούς της κανόνες. Θέλει λόγο ρέοντα, να μην βάζεις τρικλοποδιές στον ηθοποιό.
Πράγματι, μέσα από όλα τα βιβλία του Λουί βλέπουμε έναν άνθρωπο που από μικρό παιδί έχει υποστεί πολλά, βία, λεκτική και σωματική, αποκλεισμό, περιθωριοποίηση, απόρριψη.
Για την προετοιμασία του ίδιου του Μαραντόνα και της ομάδας της Αργεντινής μέσα σε απίστευτες δυσκολίες και αντιπαλότητες, για το όνειρο και για τον θρίαμβό τους.
Στον τόμο αυτόν ο Τάιμπο συγκετρώνει και καταγράφει τις βιογραφίες δευτεραγωνιστών των μεγάλων πολιτικών επαναστάσεων του 20ου αιώνα ανά τον κόσμο.
Τυφλός φιλόλογος, πανεπιστημιακός δάσκαλος και υπέρμαχος της δημοκρατίας και της ελευθερίας της σκέψης, πρωτίστως συγγραφέας και διανοητής ο Ταχά Χουσέιν αποτελεί την πιο πολυσύνθετη και προικισμένη προσωπικότητα της γενιάς του, ενέπνευσε πλήθος ρευμάτων και συγγραφέων και θεωρείται ως σήμερα ο θεμελιωτής του σύγχρονου Αιγυπτιακού κι αραβικού μυθιστορήματος και πατέρας του μοντερνισμού..
Ο Λουίς Αραγκόν γεννήθηκε στο Παρίσι το 1897 και σπούδασε ιατρική. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στους σημαντικότερους και πολυγραφότερους Γάλλους ποιητές, μυθιστοριογράφους, δοκιμιογράφους και δημοσιογράφους του 20ου αιώνα.
Το «Όσα δεν ειπώθηκαν» είναι μια ανθολογία από κείμενα ανέκδοτα αλλά και γνωστά της συγγραφέως, που συγκέντρωσαν και εξέδωσαν οι φίλοι της το 1922 αμέσως μετά το θάνατό της.
Το θέατρο είναι χαράμισμα, μια σπατάλη, αλλά είναι και μια κοινωνικά αποδεκτή δραστηριότητα. Είναι φαινομενικά μη παραγωγικό, αλλά δικαιώνει τη συλλογική δουλειά.
«Είδος ανθρώπου υπό εξαφάνιση»: αναγεννησιακός πολυτεχνίτης, πολιτικό ον, αριστερός χωρίς αγκυλώσεις. Και συγγραφέας που, ωστόσο, δήλωνε θιασώτης της σιωπής·