Σειρά εκπομπών για τη λογοτεχνία που παρουσιάζει σημαντικούς ξένους συγγραφείς της εποχής μας. Σε σκηνοθεσία Γιώργου Κορδέλλα και παρουσίαση Ανταίου Χρυσοστομίδη και Μικέλας Χαρτουλάρη.
Σειρά εκπομπών για τη λογοτεχνία που παρουσιάζει σημαντικούς ξένους συγγραφείς της εποχής μας. Σε σκηνοθεσία Γιώργου Κορδέλλα και παρουσίαση Ανταίου Χρυσοστομίδη και Μικέλας Χαρτουλάρη.
Όπου σήμερα, ακτινογραφούμε το παιχνίδι που μας αρέσει. Επιχειρούμε να κάνουμε μια ανατομία στο λαοφιλέστερο των αθλημάτων, το ποδόσφαιρο. Αλλά και των ποδοσφαιρικών παθών που γεννάει.
Από τις πρώτες σελίδες του βιβλίου, είναι φανερό πως αυτό δεν αποτελεί ένα απλό πολεμικό ημερολόγιο, ούτε μια “αντικειμενική” δημοσιογραφική ανταπόκριση.
Η ιδέα για το “Δαβίδ” γεννήθηκε από μια πραγματική ιστορία που αφορά το ομώνυμο γλυπτό του Μιχαήλ Άγγελου. Την περίοδο της ιταλικής Αναγέννησης μεταφέρθηκε στη Φλωρεντία ένα γιγάντιο κομμάτι μαρμάρου, ο Γίγαντας το αποκαλούσαν, το οποίο κανένας μεγάλος γλύπτης της εποχής δεν τολμούσε να το αξιοποιήσει.
Ο Δράκος δεν Χορεύει. Για όσους αρνήθηκαν να τους αλέσει ο μύλος της αποικιοκρατικής μηχανής και να τους ξεράσει σε κόκκους ζάχαρης, κακάο και ψίχα καρύδας.
Το video Mastura Ambient περιέχει τα γυρίσματα των τραγουδιών «Θεέ μου μεγαλοδύναμε» και «Ο Πόνος του Ποδηλάτη» από το 45άρι δίσκο βινυλίου που κυκλοφόρησε με το περιοδικό ΜΕΤΡΟ (ΤΕΥΧΟΣ1 – ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015).
Επιτέλους, ένας άρρωστος πολιτισμός σε παραλυσία! Κανένα τρομο-κρατικό κτύπημα δεν θα είχε τέτοια επιτυχία. Και το επέφεραν «υγιείς» κυβερνήσεις.Και να που φθάσαμε επιτέλους στο μέλλον.Ιδίως τώρα που οι οικόσιτοι έχουν επιτέλους χρόνο – ακόμη και για να σκέπτονται.
Όπου σήμερα, συζητάμε για δυο μεγάλες μορφές των ισπανόφωνων γραμμάτων. Τον Μπενίτο Πέρεθ Γαλδός και τον Σέσαρ Βαγιέχο.
Όπου σήμερα, συζητάμε για τη Βραζιλιάνικη λογοτεχνία και παρατηρούμε τους πρώτους Βραζιλιάνους συγγραφείς που έχουν κάτι να μας πουν! Απομνημονεύματα του Άιρες, του Ματσάδο ντε Ασίς!
Θεωρώ ότι ο βασικός άξονας της έρευνάς του ήταν η μελέτη του ανθρώπινου σώματος, του οργανικού σώματος του ηθοποιού πάνω στη σκηνή και οι δυνατοί κόσμοι που αυτό μπορεί να δημιουργήσει.
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε την Ουλρίκε Μαρί Μάινχοφ και παίρνουμε μαθήματα για το πώς πρέπει να λειτουργεί η δημοσιογραφία ειδικά σήμερα!
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε τον συγγραφέα Μπάμπη Βλάχο και διαβάζουμε το τελευταίο του βιβλίο Ομόκεντρα και Εφαπτόμενα. Και μαθαίνουμε ποια ανάγκη γέννησε το συγκεκριμένο βιβλίο.
Μεταφερόμαστε στα χρόνια της Γαλλικής Επανάστασης και της Παρισινής Κομμούνας και σκιαγραφούμε το πορτρέτο του Καμίγ Ντεμουλέν!
Στη συλλογή αυτή, περιλαμβάνονται 22 κείμενα, τα οποία γράφτηκαν σε διάφορες περιόδους και για διαφορετικούς σκοπούς. Καλύπτουν όμως, σε μεγάλο βαθμό, το έργο του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στην Αργεντινή και γνωρίζουμε μια σπουδαία λογοτεχνική φωνή, την Κλαούδια Πινιέιρο!Από τις εκδόσεις Carnivora διαβάζουμε το πρώτο της βιβλίο που κυκλοφόρησε στα ελληνικά το,«η Ελένα Ξέρει».
Το θέατρο είναι χαράμισμα, μια σπατάλη, αλλά είναι και μια κοινωνικά αποδεκτή δραστηριότητα. Είναι φαινομενικά μη παραγωγικό, αλλά δικαιώνει τη συλλογική δουλειά.