Με την μεταφράστρια Άνεκε Ιωανάτου συζητάμε για τον Μπεν Τράβεν και το έργο του Η Εξέγερση των Κρεμασμένων που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μαθανουμαι για τις Μικρές Κόκκινες Γυναίκες, και την φρικτή ιστορία της μετεμφυλιακής Ισπανίας.
Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια μοναδική και προσωπική ματιά στον ήχο και την τέχνη της μουσικής, όπως επίσης και μια κατάδυση στην ανεκτίμητη σιωπή.
Όπου σήμερα γνωρίζουμε τη ζωή και το έργο του Ουίλλιαμ Φώκνερ.Ταξιδεύουμε στην φανταστική πολιτεία Γιοκναπατάουφα και μαθαίνουμε το έθιμο της ταφής του αρχηγού μιας φυλής αυτοχθόνων!
Γνωρίζουμε τον συγγραφέα Ζάουμε Καμπρέ, και αφουγκραζόμαστε τις Φωνές του Ποταμού Παμάνο, ενός εμβληματικού βιβλίου για την εποχή που συζητάμε!
Ότι γεννιέται και δεν έχει ξαναειπωθεί διεκδικεί την καινοτομία. Η σωματική μέθοδος της Ίμπεν είναι ένα προσωπικό της επίτευγμα που κτίσθηκε μέσα στο χρόνο .
Με τον Νίκο Πρατσίνη γνωρίζουμε τον Σοέιρου Περέιρα Γκόμες και το έργο του Esteiros.
Μουσταφά Ταζ Αλ-Ντιν Αλ-Μούσα. Ταξιδεύουμε στη Συρία και βιώνουμε τον Φόβο μέσα σ’ ένα απέραντο χωράφι.
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε μια ιδιάζουσα προσωπικότητα και το μανιφέστο της! Ο λόγος για τον Han Ryner και το ιδιότυπο έργο του Μανιφέστο του Ατομικισμού.
Θεατρικό πλαίσιο που ενσωματώνει την θεατρική παρουσία του ηθοποιού στο μοτίβο της σύγχρονης ζωής.
Όπου σήμερα παρακολουθούμε έντεκα οργισμένες γυναίκες να κλοτσάνε μια μπάλα σε καιρό πολέμου.
Όπου σήμερα, συζητάμε για τον σπουδαίο συγγραφέα Γιόσεφ Ροτ. Και το εμβληματικό έργο του ο Σταθμάρχης του Φαλλμεράυερ.
«Πόσο περίεργα τα φαινόμενα της φύσης και της ανατροφής! Ντρεπόμαστε και μαθαίνουμε να ντρεπόμαστε συστηματικά για καθετί καλό, φυσικό κι ωραίο, ενώ, μέρα με τη μέρα, συνηθίζουμε όλο και πιο πολύ να θεωρούμε ευπρεπή την ασχήμια μας και την κακότητά μας.
Oι αναμνήσεις θα διαμορφώσουν το έργο του. Επηρεασμένος από τα παιδικά του βιώματα, ο Λίμα Μπαρρέτου ανέπτυξε μια ξεχωριστή προσέγγιση στην δημοσιογραφία.
Άνθρωπε!/Τα χέρια σου κρατούν λουλούδια,/φτιαγμένα για χάδια είναι τα χέρια σου,/Κι όμως/Διάλεξες του όχλου τη ματιά/τη βία της αγέλης,/ένα κυνήγι μαγισσών.
Ένα σύντομο διήγημα βασισμένο σ’ ένα αυτοβιογραφικό στιγμιότυπο, καταρχήν… Καταλαβαίνει όμως κανείς γρήγορα ότι διαβάζει ένα διήγημα με αξία δοκιμίου, για να το πούμε έτσι.