Έχει ζήσει το ποδόσφαιρο έντονα από κάθε πόστο στις ερασιτεχνικές κατηγορίες, ενώ ορόσημο αποτελούν τα χρόνια που αγωνίστηκε στην γερμανική VFL Lohbrugge του Αμβούργου, όπου έζησε όλα εκείνα που είχε ονειρευτεί όταν ήταν παιδί.
Έχει ζήσει το ποδόσφαιρο έντονα από κάθε πόστο στις ερασιτεχνικές κατηγορίες, ενώ ορόσημο αποτελούν τα χρόνια που αγωνίστηκε στην γερμανική VFL Lohbrugge του Αμβούργου, όπου έζησε όλα εκείνα που είχε ονειρευτεί όταν ήταν παιδί.
Ο Λεοπόλδο Άλας «Κλαρίν» ήταν μια πολυσχιδής προσωπικότητα. Καθηγητής Φιλοσοφίας του Δικαίου, δημοσιογράφος, δοκιμιογράφος, κριτικός, διηγηματογράφος, θεατρικός συγγραφέας και ποιητής.
Γιατί σημασία στη ζωή δεν έχει πόσες φορές θα πέσεις, αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς. Όσο υπάρχει ερασιτεχνικός αθλητισμός, μαγεία και ρομαντισμός δε θα σταματήσουν να υπάρχουν.
Το παρόν ποίημα, που γράφτηκε το 2007, ήταν αφιερωμένο στον αργεντινό μάγο της μπάλας Ντιέγο Αρμάντο Μαραντόνα.
Πράγματι, μέσα από όλα τα βιβλία του Λουί βλέπουμε έναν άνθρωπο που από μικρό παιδί έχει υποστεί πολλά, βία, λεκτική και σωματική, αποκλεισμό, περιθωριοποίηση, απόρριψη.
Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια μοναδική και προσωπική ματιά στον ήχο και την τέχνη της μουσικής, όπως επίσης και μια κατάδυση στην ανεκτίμητη σιωπή.
ο Μάριο Αντρέα Ριγκόνι υπήρξε ένας αναγεννησιακός άνθρωπος που καλλιέργησε σχεδόν όλα τα είδη του λόγου: από τον αφορισμό, το δοκίμιο, το διήγημα, έως κείμενα αυτοβιογραφικού, ημερολογιακού χαρακτήρα, και τέλος την ποίηση.
Έχω μια σχέση με τον Λόγο από τότε που συνειδητοποίησα τα δύο του πρόσωπα, το γραπτό και το προφορικό, μια σχέση αγάπης και καλής –τολμώ να πω– συμβίωσης, γιατί είναι ο “συγκάτοικος” που δεν προδίδει.
Οι δικτάτορες του 20ού αιώνα αλλά και οι σύγχρονοι δεν διαφέρουν σε τίποτε από τον Σάντος Μπαντέρας, όπως δεν διαφέρει και ο ρόλος που παίζουν στην εγκαθίδρυση αυτών των καθεστώτων οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις.
Όπου σήμερα, ακτινογραφούμε το παιχνίδι που μας αρέσει. Επιχειρούμε να κάνουμε μια ανατομία στο λαοφιλέστερο των αθλημάτων, το ποδόσφαιρο. Αλλά και των ποδοσφαιρικών παθών που γεννάει.
Θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες συγγραφείς της ισπανόφωνης και παγκόσμιας λογοτεχνίας. Τάσεις στο έργο της: Μια απ΄ αυτές είναι η γυναικεία ματιά: οι χαρακτήρες της είναι συχνά παιδιά, μητέρες, γυναίκες.
Ο Πικάσσο είχε αποφασίσει να αποστασιοποιηθεί από τα γεγονότα της εποχής του προκειμένου να μην θεωρηθεί η τέχνη του στρατευμένη αλλά η φρίκη του βομβαρδισμού που διέταξε ο Στρατηγός Φράνκο εναντίον άμαχου πληθυσμού, τον οδήγησε τελικά στη δημιουργία του πίνακα Guernica.
Η κυκλοφορία της νέας του ποιητικής συλλογής με τίτλο «Πρόσωπα και δοκιμασίες» (εκδόσεις «Ίκαρος», 2016) ήταν η αφορμή για να συναντηθούμε με τον Κώστα Μπουρναζάκη. Η συνομιλία μας τελικώς επεκτάθηκε και στα άλλα πεδία του πολύπτυχου έργου του.
Στον τόμο αυτόν ο Τάιμπο συγκετρώνει και καταγράφει τις βιογραφίες δευτεραγωνιστών των μεγάλων πολιτικών επαναστάσεων του 20ου αιώνα ανά τον κόσμο.
Πρόκειται για μια σειρά από ολοκληρωμένες, παρά τη μικρή φόρμα που χρησιμοποιείται, «ιστορίες», οι οποίες, παρά τις δραματουργικές αρετές τους –ή ίσως χάρη (και) σε αυτές–, μπορούν κάλλιστα να διαβαστούν ως σύντομα αφηγήματα.
«Πόσο περίεργα τα φαινόμενα της φύσης και της ανατροφής! Ντρεπόμαστε και μαθαίνουμε να ντρεπόμαστε συστηματικά για καθετί καλό, φυσικό κι ωραίο, ενώ, μέρα με τη μέρα, συνηθίζουμε όλο και πιο πολύ να θεωρούμε ευπρεπή την ασχήμια μας και την κακότητά μας.