Η Μάγδα Κόρπη ο Θωμάς Καζάσης και η Μάιρη Μηνά διαβάζουν απόσπασμα από το βιβλίο «Ακόμα κι αν απομείνει ένας σκύλος» του Joseph Andras. Μια ποιητική αφήγηση του λιμανιού της Χάβρης που συνοψίζει πέντε αιώνες της ύπαρξής του.
Ακόμα κι αν απομείνει μονάχα ένας σκύλος – μτφ Τζ. Αλγκράντη & Φρ. Ολονέζος – εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εκείνη τη μέρα είδα το Θεό με τα μάτια μου.Περιμένω να φοράει την ίδια φανέλα. Αυτή που φορούσε εκείνη τη μέρα…
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε μια ιδιάζουσα προσωπικότητα και το μανιφέστο της! Ο λόγος για τον Han Ryner και το ιδιότυπο έργο του Μανιφέστο του Ατομικισμού.
Ταινία μικρού μήκους του Λευτέρη Γιαννακουδάκη.Η Ειρήνη κι η Μαρία, δύο φορέματα, ο Μάνος, δύο φωτόσπαθα, μία διακοπή ρεύματος, ένας καλλιτέχνης με αυτοπεποίθηση, η ζάχαρη που τελείωσε κι ένας κόσμος που είναι πολύ μικρός για να χάνει κανείς τους φίλους του.
Ο αθλητισμός είναι από τα ωραία “δεύτερα πράγματα” στη ζωή, μετά το δικαίωμα στην εργασία, την Παιδεία, την Υγεία και όλα αυτά σε ένα δημοκρατικό περιβάλλον – αναγκαία η επισήμανση γιατί ο αθλητισμός επιχειρήθηκε να γίνει εργαλείο στα χέρια δικτατόρων που είχαν κατανοήσει την εμβέλειά του
Η Νάπολη, στα χέρια του Πουλιέζε, εξέρχεται από το στερεότυπο της φωτεινής μεσογειακής πόλης του νότου και εισέρχεται σε μια ατμόσφαιρα σκοτεινή όπου το νερό της βροχής, που πέφτει ασταμάτητα για τέσσερεις συνεχόμενες μέρες, πλημμυρίζει δρόμους, ανοίγει χάσματα στο έδαφος, καταπίνει πολυκατοικίες, αφήνει πίσω της νεκρούς και ανθρώπους σε απορία.
Ο Φουέντες, λόγου χάρη, ήταν Μεξικανός μέχρι το μεδούλι των κοκάλων του, αλλά και πολυταξιδεμένος και κοσμοπολίτης.Τα Κρυστάλλινα Σύνορα, σπονδυλωτό μυθιστόρημα σε εννέα διηγήματα, προσεγγίζουν τα σύνορα Μεξικού-ΗΠΑ υπό διαφορετικά πρίσματα, τα οποία μετακινούνται εκατέρωθεν της γραμμής.
Ιγκνάθιο Αλδεκόα, ο αφηγητής ιστοριών. Και πράγματι, έτσι έμεινε γνωστός, ως αφηγητής ιστοριών, αφού καταξιώθηκε κυρίως για τα υψηλής αισθητικής διηγήματά του.
Γνωρίζουμε τον συγγραφέα Ζάουμε Καμπρέ, και αφουγκραζόμαστε τις Φωνές του Ποταμού Παμάνο, ενός εμβληματικού βιβλίου για την εποχή που συζητάμε!
Η δολοφονία της Μπέρτα Κάσερες στην Ονδούρα, στις 2 Μαρτίου του 2016 έκανε το γύρο του κόσμου.
Οι ανησυχίες, οι αδυναμίες, και οι προβληματισμοί ενός ανθρωπιστή ανθρωποφάγου έχουν οικουμενικό χαρακτήρα.
Όπου σήμερα, ταξιδεύουμε στην Λατινική Αμερική και εξερευνούμε το Λάτιν Νουάρ.Ο δημιουργός του ντοκιμαντέρ Latin Noir, μας μιλά για την εμπειρία των συνεντεύξεων τόσο για το ντοκιμαντέρ όσο και για την όλη έρευνα που αποτύπωσε στο ομώνυμο βιβλίο.
Εκπαιδεύω έναν ηθοποιό σημαίνει αποσύρομαι, χάνομαι. Ο εκπαιδευτής πρέπει να πεθαίνει μέσα στον ηθοποιό. Είναι μια εξαιρετικά λεπτή, ευαίσθητη τέχνη.
Mαθαίνουμε για την εργαλειοποίηση που υφίσταται το ποδόσφαιρο από τη στιγμή που οι εξουσίες κατάλαβαν την δυναμική του.
Όπου σήμερα, γνωρίζουμε δυο σημαντικές φωνές της λατινοαμερικάνικης λογοτεχνίας! Τον Μαρτίν Κόαν και την Παουλίνα Φλόρες.
Έτσι, το τεράστιο εγχείρημα της κουβανικής επανάστασης να συμβάλει στον αγώνα κατά της αποικιοκρατίας στην Αφρική δεν ήταν πολύ γνωστή. Οι αποικιακές δυνάμεις στη Δυτική Ευρώπη και οι ιμπεριαλιστές της Βόρειας Αμερικής σίγουρα δεν επρόκειτο να μιλήσουν γι’ αυτό.